Opleidingsduur
05/03, 06/03, 19/03, 21/03, 28/03 & 29/03/2024
Locatie
BluePoint Antwerpen
Lesgever
Manu Vandeweyer & Carlo Baus
Gemiddelde score
9/10
Deze cyclus bestaat uit 3 modules die je ook apart kan volgen.Â
Leden SCM: € 3.038 (excl.21% BTW)
Niet-leden: € 3.578 (excl. 21% BTW)
Prijzen inclusief: opleiding, documentatie en lunch.
10% KORTING vanaf de 2e deelnemer uit hetzelfde bedrijf.
Tot 30% KORTINGÂ mogelijk met de KMO-portefeuille.
De opleidingscyclus Inkoopmanagement – strategie en organisatie bestaat
uit 3 modules:
• Module 1: Vertaal de bedrijfsvisie naar jouw inkoopstrategie
• Module 2: Optimalisatie Inkoopprocessen & Digitalisering
• Module 3: Inkooporganisatie & Talent Development
Je kan je inschrijven voor de volledige cyclus (3 modules) of je kan de
modules ook apart volgen.
Leerdoelen
Na het volgen van deze opleidingsmodules kan je:
• De bedrijfsstrategie vertalen naar inkoopacties
• Inzicht verwerven in de behoefte van interne klanten
• Partnerships met strategische leveranciers uitbouwen
• De acceptatiegraad en resultaten van inkoopacties verhogen
• Doorgroeien naar (strategisch) inkoopmanagement
Vul aan met onze in-depth training: Data analyse voor procurement excellence.Â
Heb je twijfels over welke opleiding het beste past bij jouw ervaring? Wil je de in-house mogelijkheden voor een opleiding bekijken? Of heb je een andere vraag over ons opleidingsaanbod?
Neem dan contact op met het Supply Chain Masters Office Team. Yannick, Kim en Marieke helpen je graag verder.